CWIZ Autodialer
“Çağrı merkezinizin verimliliği için tasarlanan CWIZ Autodialer uygulaması akıllıca senaryolarla hedef kitlenize en kısa sürede ulaşmanızı sağlar“.
Seri Outbound operasyonlar için geliştirilen CWIZ Autodialer Outbound Call Center Modülü arama yapmak istediğiniz kitleye hızlı ve kaliteli ulaşım imkanı sunar. Kaliteli erişim; çünkü aramak istediğiniz numaralar CWIZ tarafından otomatik aranarak sadece cevap veren çağrıların operatörünüze aktarımı sağlanır.
Operasyon
CWIZ Autodialer’ın arayacağı numaralar csv formatında bir excell dosyası olabilir. Aranacak data ile ilgili 10 farklı sütunda 10 farklı başlıklı veri girişi yapabilirsiniz. Her operasyon için girilen veri içeriği birbirinden farklı olabilir. Bu veriler aynı zamanda çağrı operatöre düşerken açılacak ekranda görünen bilgilerdir.
Aynı anda 4 farklı operasyon için Outbound arama gerçekleştirebilirsiniz. Ve tüm bu operasyonların veri girişleri ve içerikleri birbirinden farklı olabilir.
Operatörleriniz birden fazla outbound kuyruğunda yer alabileceği gibi tamamen ayrı havuzlar da oluşturabilirsiniz. Eğer CWIZ Inbound Call Center uygulamasının da olduğu bir operasyon ise bir operatörü hem inbound hem de Outbound operasyonunda değerlendirmeniz mümkündür.
- CWIZ Autodialer aramayı gerçekleştirirken sistemi sürekli izler. Müsait operatör olmadığı durumda aramaları durdurarak olası memnuniyetsizliklerin önüne geçmenizi sağlar.
- Arama saatlerini sistemde önceden tanımlayarak uygunsuz saatlerde hedef kitlenizin tarafınızdan rahatsız edilmesinin önüne geçer.
- Data kalitenize bağlı olarak farklı arama katsayıları belirleyebilirsiniz. Operatörlerinizin verimliliği ve yoğunluğunu data kalitesine göre düzenleyebilirsiniz.
Müşteri Bilgi Ekranı
CWIZ Autodialer yapılan dış arama operasyonunun gelişme ve sonucunun izlenebileceği müşteri bilgi ekranları kullanımını sağlar. Bu ekranlar, girişi yapılan veriye göre her operasyonda farklı başlık ve içerikte olabilir.
İzleme & Raporlama
Tüm yüklenen datalarla ilgili hem arama hem de veri giriş raporlarını detaylı olarak inceleyebilirsiniz.
- Görüşme gerçekleşen çağrı sayısı
- Operatör tarafından cevaplanmayan çağrı sayısı
- Meşgul ve cevap vermeyen numara raporu
- Operatör bazında görüşme yapılan çağrı sayısı
- Operatör ortalama konuşma süresi