3CX Lisans Karşılaştırmaları
3CX Ücretsiz
Genel Telefon Sistemi Özellikleri:Çağrı Kaydı:Çağrı Raporlama:Bildirimsiz & Katılımlı Çağrı Transferi:Meşgul ve Cevapsız Çağrıları Yönlendirme:DID ile Çağrı Yönlendirme:Arayan Kimliğini Gösterme:Dijital Resepsiyonist / IVR:Bekleme Sırasında Sesli Mesaj / Müzik:Merkezi Telefon Defteri:İsimle Arama:Çağrı Bekletme & Cevaplama:Çağrıları Kuyruğa Sokma:Çağrı Kaydetme:MWI - Mesaj Bekleme Göstergesi:BLF Durum Güncellemeleri:Intercom / Çağrı:Aynı Anda Dahili ve Cep Çaldırma:Yönetim ve Ölçeklenebilirlik:Web-Tabanlı Yönetim Konsolu:Konfigürasyon Sihirbazı:Realtime Web-tabanlı Sistem Durumu:Entegre Web Sunucusu:PBX Yedekleme ve Yeniden Yükleme:3CX Tünel Üzerinden H. abone Konfg.:Entegre Veri Tabanı:VMware / Hyper-V:Diğer SIP Sunucularıyla SIP Trunk Kurma:Tümleşik İletişim:Konferans Çağrıları Yapma:İş Arkadaşlarının Durum Bilgisini Görme:Diğer Ofis Çalışanlarının Durumlarını Görme:E-maille Sesli Mesaj Alma:E-maille PDF olarak Faks Alma:Entegre Faks Sunucusu:3CX Bridge Özelliği ile Ofislerin Entegrasyonu:Aboneler için Kamusal SIP ID:İleri Düzey Yönlendirme Kuralları:Windows, Iphone ve Android ile Mobilite:CTI Desteği (Windows):Kesintisiz Konferans Çağrılar Oluşturma:İş Arkadaşlarının Durum Bilgisini Görme:Aboneler Kendi Bilgilerini Konfg. Edebilir:Tak Çalıştır Konfigürasyonu:E-mail Konfigürasyonu:3CXPhone'u Konsoldan Yönetme:NAT Problemlerini Önlemek için 3CX Tünel:VoIP Trafiğini Tek Port Üstüne Tünelleme:Çağrı Aktarma:Arayan Kimliğini Gösterme:Kişisel Çağrı Geçmişini Gösterme:Çağrıları Sesli Mesaja Çevirme:Kuyruk İzleme:IP Telefon Yönetimi:Otomatik Telefon Konfigürasyonu:IP Telefonları Uzaktan Yönetme:IP Telefon Ağını Geniş Bir Şekilde Yönetme:Tak Çalıştır Desteği:Ağ Üzerinden Merkezi Konfigürasyon:Telefonları Uzaktan Yeniden Başlatma:Ağdan Telefonlara Yazılım Güncelleme:3'ncü Taraf Uygulama Entegrasyonu:Microsoft Outlook Entegrasyonu:Salesforce Entegrasyonu:Microsoft Dynamics Entegrasyonu:Sage ACTI Entegrasyonu:Sugar CRM Entegrasyonu:HTTP API ile Web CRM'lere Entegrasyon:Microsoft Exchange 2007/2010/2013:Microsoft Exchange Bağlantı Telefon Defteri:Microsoft Exchange Oto-katılımcı:Cihazlar ve Sağlayıcılar:Popüler IP Telefonları Destekler:VoIP Ağ Geçitlerini Destekler:Skype Çağrıları Yapar ve Alır:SIP / VoIP Sağlayıcıları Destekler:SIP Trunk Desteği:SIP Sunucularına Ücretsiz İletişim Linkleri:Kodekler (Ses Sıkıştırma):G711 (PCMA & PCMU):G722:GSM:Speex:ILBC:G729:Genel Telefon Sistemi ÖzellikleriÇağrı KaydıÇağrı RaporlamaBildirimsiz & Katılımlı Çağrı TransferiMeşgul ve Cevapsız Çağrıları YönlendirmeDID ile Çağrı YönlendirmeArayan Kimliğini GöstermeDijital Resepsiyonist / IVRBekleme Sırasında Sesli Mesaj / MüzikMerkezi Telefon Defteriİsimle AramaÇağrı Bekletme & CevaplamaÇağrıları Kuyruğa SokmaÇağrı KaydetmeMWI - Mesaj Bekleme GöstergesiBLF Durum GüncellemeleriIntercom / ÇağrıAynı Anda Dahili ve Cep ÇaldırmaYönetim ve ÖlçeklenebilirlikWeb-Tabanlı Yönetim KonsoluKonfigürasyon SihirbazıRealtime Web-tabanlı Sistem DurumuEntegre Web SunucusuPBX Yedekleme ve Yeniden Yükleme3CX Tünel Üzerinden H. abone Konfg.Entegre Veri TabanıVMware / Hyper-VDiğer SIP Sunucularıyla SIP Trunk KurmaTümleşik İletişimKonferans Çağrıları Yapmaİş Arkadaşlarının Durum Bilgisini GörmeDiğer Ofis Çalışanlarının Durumlarını GörmeE-maille Sesli Mesaj AlmaE-maille PDF olarak Faks AlmaEntegre Faks Sunucusu3CX Bridge Özelliği ile Ofislerin EntegrasyonuAboneler için Kamusal SIP IDİleri Düzey Yönlendirme KurallarıWindows, Iphone ve Android ile MobiliteCTI Desteği (Windows)Kesintisiz Konferans Çağrılar Oluşturmaİş Arkadaşlarının Durum Bilgisini GörmeAboneler Kendi Bilgilerini Konfg. EdebilirTak Çalıştır KonfigürasyonuE-mail Konfigürasyonu3CXPhone'u Konsoldan YönetmeNAT Problemlerini Önlemek için 3CX TünelVoIP Trafiğini Tek Port Üstüne TünellemeÇağrı AktarmaArayan Kimliğini GöstermeKişisel Çağrı Geçmişini GöstermeÇağrıları Sesli Mesaja ÇevirmeKuyruk İzlemeIP Telefon YönetimiOtomatik Telefon KonfigürasyonuIP Telefonları Uzaktan YönetmeIP Telefon Ağını Geniş Bir Şekilde YönetmeTak Çalıştır DesteğiAğ Üzerinden Merkezi KonfigürasyonTelefonları Uzaktan Yeniden BaşlatmaAğdan Telefonlara Yazılım Güncelleme3'ncü Taraf Uygulama EntegrasyonuMicrosoft Outlook EntegrasyonuSalesforce EntegrasyonuMicrosoft Dynamics EntegrasyonuSage ACTI EntegrasyonuSugar CRM EntegrasyonuHTTP API ile Web CRM'lere EntegrasyonMicrosoft Exchange 2007/2010/2013Microsoft Exchange Bağlantı Telefon DefteriMicrosoft Exchange Oto-katılımcıCihazlar ve SağlayıcılarPopüler IP Telefonları DesteklerVoIP Ağ Geçitlerini DesteklerSkype Çağrıları Yapar ve AlırSIP / VoIP Sağlayıcıları DesteklerSIP Trunk DesteğiSIP Sunucularına Ücretsiz İletişim LinkleriKodekler (Ses Sıkıştırma)G711 (PCMA & PCMU)G722GSMSpeexILBCG7293CX Standart
Genel Telefon Sistemi Özellikleri:Çağrı Kaydı:Çağrı Raporlama:Bildirimsiz & Katılımlı Çağrı Transferi:Meşgul ve Cevapsız Çağrıları Yönlendirme:DID ile Çağrı Yönlendirme:Arayan Kimliğini Gösterme:Dijital Resepsiyonist / IVR:Bekleme Sırasında Sesli Mesaj / Müzik:Merkezi Telefon Defteri:İsimle Arama:Çağrı Bekletme & Cevaplama:Çağrıları Kuyruğa Sokma:Çağrı Kaydetme:MWI - Mesaj Bekleme Göstergesi:BLF Durum Güncellemeleri:Intercom / Çağrı:Aynı Anda Dahili ve Cep Çaldırma:Yönetim ve Ölçeklenebilirlik:Web-Tabanlı Yönetim Konsolu:Konfigürasyon Sihirbazı:Realtime Web-tabanlı Sistem Durumu:Entegre Web Sunucusu:PBX Yedekleme ve Yeniden Yükleme:3CX Tünel Üzerinden H. abone Konfg.:Entegre Veri Tabanı:VMware / Hyper-V:Diğer SIP Sunucularıyla SIP Trunk Kurma:Tümleşik İletişim:Konferans Çağrıları Yapma:İş Arkadaşlarının Durum Bilgisini Görme:Diğer Ofis Çalışanlarının Durumlarını Görme:E-maille Sesli Mesaj Alma:E-maille PDF olarak Faks Alma:Entegre Faks Sunucusu:3CX Bridge Özelliği ile Ofislerin Entegrasyonu:Aboneler için Kamusal SIP ID:İleri Düzey Yönlendirme Kuralları:Windows, Iphone ve Android ile Mobilite:CTI Desteği (Windows):Kesintisiz Konferans Çağrılar Oluşturma:İş Arkadaşlarının Durum Bilgisini Görme:Aboneler Kendi Bilgilerini Konfg. Edebilir:Tak Çalıştır Konfigürasyonu:E-mail Konfigürasyonu:3CXPhone'u Konsoldan Yönetme:NAT Problemlerini Önlemek için 3CX Tünel:VoIP Trafiğini Tek Port Üstüne Tünelleme:Çağrı Aktarma:Arayan Kimliğini Gösterme:Kişisel Çağrı Geçmişini Gösterme:Çağrıları Sesli Mesaja Çevirme:Kuyruk İzleme:IP Telefon Yönetimi:Otomatik Telefon Konfigürasyonu:IP Telefonları Uzaktan Yönetme:IP Telefon Ağını Geniş Bir Şekilde Yönetme:Tak Çalıştır Desteği:Ağ Üzerinden Merkezi Konfigürasyon:Telefonları Uzaktan Yeniden Başlatma:Ağdan Telefonlara Yazılım Güncelleme:3'ncü Taraf Uygulama Entegrasyonu:Microsoft Outlook Entegrasyonu:Salesforce Entegrasyonu:Microsoft Dynamics Entegrasyonu:Sage ACTI Entegrasyonu:Sugar CRM Entegrasyonu:HTTP API ile Web CRM'lere Entegrasyon:Microsoft Exchange 2007/2010/2013:Microsoft Exchange Bağlantı Telefon Defteri:Microsoft Exchange Oto-katılımcı:Cihazlar ve Sağlayıcılar:Popüler IP Telefonları Destekler:VoIP Ağ Geçitlerini Destekler:Skype Çağrıları Yapar ve Alır:SIP / VoIP Sağlayıcıları Destekler:SIP Trunk Desteği:SIP Sunucularına Ücretsiz İletişim Linkleri:Kodekler (Ses Sıkıştırma):G711 (PCMA & PCMU):G722:GSM:Speex:ILBC:G729:3CX Professional
Genel Telefon Sistemi Özellikleri:Çağrı Kaydı:Çağrı Raporlama:Bildirimsiz & Katılımlı Çağrı Transferi:Meşgul ve Cevapsız Çağrıları Yönlendirme:DID ile Çağrı Yönlendirme:Arayan Kimliğini Gösterme:Dijital Resepsiyonist / IVR:Bekleme Sırasında Sesli Mesaj / Müzik:Merkezi Telefon Defteri:İsimle Arama:Çağrı Bekletme & Cevaplama:Çağrıları Kuyruğa Sokma:Çağrı Kaydetme:MWI - Mesaj Bekleme Göstergesi:BLF Durum Güncellemeleri:Intercom / Çağrı:Aynı Anda Dahili ve Cep Çaldırma:Yönetim ve Ölçeklenebilirlik:Web-Tabanlı Yönetim Konsolu:Konfigürasyon Sihirbazı:Realtime Web-tabanlı Sistem Durumu:Entegre Web Sunucusu:PBX Yedekleme ve Yeniden Yükleme:3CX Tünel Üzerinden H. abone Konfg.:Entegre Veri Tabanı:VMware / Hyper-V:Diğer SIP Sunucularıyla SIP Trunk Kurma:Tümleşik İletişim:Konferans Çağrıları Yapma:İş Arkadaşlarının Durum Bilgisini Görme:Diğer Ofis Çalışanlarının Durumlarını Görme:E-maille Sesli Mesaj Alma:E-maille PDF olarak Faks Alma:Entegre Faks Sunucusu:3CX Bridge Özelliği ile Ofislerin Entegrasyonu:Aboneler için Kamusal SIP ID:İleri Düzey Yönlendirme Kuralları:Windows, Iphone ve Android ile Mobilite:CTI Desteği (Windows):Kesintisiz Konferans Çağrılar Oluşturma:İş Arkadaşlarının Durum Bilgisini Görme:Aboneler Kendi Bilgilerini Konfg. Edebilir:Tak Çalıştır Konfigürasyonu:E-mail Konfigürasyonu:3CXPhone'u Konsoldan Yönetme:NAT Problemlerini Önlemek için 3CX Tünel:VoIP Trafiğini Tek Port Üstüne Tünelleme:Çağrı Aktarma:Arayan Kimliğini Gösterme:Kişisel Çağrı Geçmişini Gösterme:Çağrıları Sesli Mesaja Çevirme:Kuyruk İzleme:IP Telefon Yönetimi:Otomatik Telefon Konfigürasyonu:IP Telefonları Uzaktan Yönetme:IP Telefon Ağını Geniş Bir Şekilde Yönetme:Tak Çalıştır Desteği:Ağ Üzerinden Merkezi Konfigürasyon:Telefonları Uzaktan Yeniden Başlatma:Ağdan Telefonlara Yazılım Güncelleme:3'ncü Taraf Uygulama Entegrasyonu:Microsoft Outlook Entegrasyonu:Salesforce Entegrasyonu:Microsoft Dynamics Entegrasyonu:Sage ACTI Entegrasyonu:Sugar CRM Entegrasyonu:HTTP API ile Web CRM'lere Entegrasyon:Microsoft Exchange 2007/2010/2013:Microsoft Exchange Bağlantı Telefon Defteri:Microsoft Exchange Oto-katılımcı:Cihazlar ve Sağlayıcılar:Popüler IP Telefonları Destekler:VoIP Ağ Geçitlerini Destekler:Skype Çağrıları Yapar ve Alır:SIP / VoIP Sağlayıcıları Destekler:SIP Trunk Desteği:SIP Sunucularına Ücretsiz İletişim Linkleri:Kodekler (Ses Sıkıştırma):G711 (PCMA & PCMU):G722:GSM:Speex:ILBC:G729: